دانشجویان IT و نرم افزار دانشگاه صنعتی بیرجند
دانلود نرم افزار wifi password decryptor+توضیح نرم افزار

این نرم افزار به شما کمک می کند تا رمز شبکه های وای فای که قبلا به ان متصل بودید را بازگردانی کنید و دباره به ان وصل شوید 

استفاده از این نرم افزار بسیار راحت می باشد و نیازی به اموزش ندارد .....

این نرم افزار برای کسانی که رمز وای فای خود را فراموش کرده اند می تواند مفید باشد.

نرم افزار را از لینک گوکل درایو زیر دانلود کنید/نرم افزار به صورت پتابل می باشد و نیازی به نصب ندارد 

دانلود از  GOOGLE DRIVE حجم: 2M


برچسب‌ها:

مقایسه مارکت‌های ایرانی اندروید: کدام‌یک بهترین است؟

 

android-iranian-market

مسدود شدن پلی‌استور برای ایرانی‌ها فرصت مناسبی را ایجاد کرد تا توسعه‌دهندگان به ساخت مارکت‌های ایرانی بپردازند، “بازار” اولین و محبوب‌ترین مارکت ایرانی که طی یک پروژه دانشجویی ساخته‌ شد هم‌اکنون یکی از برترین مارکت‌های اندروید در دنیا محسوب می‌شود و برطبق آخرین ارزش‌گذاری شرکت‌های اینترنتی این برنامه 29میلیون‌دلار ارزش‌ دارد و پس از دیجی‌کالا باارزش‌ترین شرکت اینترنتی ایران است. موفقیت کافه‌بازار باعث شد تا توسعه‌دهندگان دیگر نیز به ساخت مارکت‌های اندرویدی بپردازند که ایران‌اپس، پلازا، مایکت و… از دیگر نمونه‌های ایرانی پلی‌استور محسوب می‌شوند.


برچسب‌ها:

در گفت‌وگو با سازنده بازی «شلیک موشک» مطرح شد
در گفت‌وگو با سازنده بازی «شلیک موشک» مطرح شد
حمله کاربران ایرانی به حیفا با «زلزال»، «ذوالفقار» و «سجیل»+تصاویر و فیلم

بازی موبایلی «شلیک موشک» براساس فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر «اگر اسرائیل غلطی کند جمهوری اسلامی حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کند» به مناسبت روز قدس رونمایی شد.

خبرگزاری فارس: حمله کاربران ایرانی به حیفا با «زلزال»، «ذوالفقار» و «سجیل»+تصاویر و فیلم
 علاقمندان می‌توانند بازی «شلیک موشک» را از اینجا دریافت کن
توضیحات و عکس های بازی در ادامه مطلب 

برچسب‌ها:

دانلود نرم افزار حذف رمز های عبور Estelar PDF Unlock Tool 4.0.0.2 + Portable – PDF

Estelar PDF Unlock Tool

Estelar PDF Unlock Tool همانطور که از اسم نرم افزار هم پیداست ابزاری برای حذف رمز های عبوری است که برای اسناد PDF قرار داده شده است. همانطور که می دانید اسناد PDF امروزه توسط بسیاری از مردم استفاده می شود به دلیل اینکه اندازه این فایل ها نسبت به اسناد دیگر کم می باشد و می توان آن ها را با ابزاری مانند قرار دادن رمز عبورحفاظت کرداز این روکاربران می توانند آنها را آزادانه در اینترنت به اشتراک بگذارند . حال افرادی پیدا می شوند که بنا به دلایلی می خواهند از انها استفاده و یا ان ها را چاپ کنند اما فایلها به دلیل داشتن رمز عبور قادر به این کار نمی باشند از این رو این نرم افزار می تواند رمز های عبوری ان ها را حذف کند و محدودیت استفاده از این فایل ها برداشته شود . 

 

کار با این نرم افزار بسیار ساده است و می توانید آن را بر روی اکثر سیستم ها نصب کنید . این نرم افزار با داشتن رابط گرافیکی ساده ای که دارد کارکرد با آن را بسیار ساده نموده است و با داشتن سه دکمه که یکی برای وارد کردن فایل و دیگری برای انتخاب محل ذخیره و و اخری هم برای از بین بردن رمز عبور فایل های pdf استفاده می شود .پس از اتمام این سه مرحله کاربربه یک فایل pdf به طور کامل محافظت نشده دست می یابد که می تواند با هر برنامه ای آن را بدون محدودیت اجرا کند .

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار : 

 

  • حذف رمز های گذاشته شده بر روی فایل های PDF و باز شدن فوری ان ها
  • استفاده آسان از ابزار
  • پشتیبانی از رمزگذاری ۲۵۶-bit AES و حفظ تمامیت داده

 

موضوعات مرتبط: نرم افزارهای مفید ، ،

برچسب‌ها:

دانلود آموزش تصویری نرم افزار Dreamweaver به زبان فارسی

آموزش تصویری Dreamweaver به زبان فارسی :

دریم‌ ویور (به انگلیسی: Dreamweaver) (به معنی رویاباف یا خیال‌پرداز) یک نرم‌افزار طراحی وب است که توسط شرکت ادوبی تولید می‌شود. آخرین نسخهٔ این نرم‌افزار تا امروز نسخهٔ CS5 آن است. شرکت ماکرومدیا در سال ۲۰۰۸ توسط شرکت ادوبی خریداری شد، و بر همین اساس، این نرم‌افزار نیز اکنون از تولیدات ادوبی به شمار می‌رود. این نرم‌افزار توانست نرم‌افزار فرانت پیج را که محصول مایکروسافت بود در بازار رقابت شکست دهد و بازار نرم‌افزارهای طراحی وب را بسوی خود متمرکز نماید. دریم ویور امکان ویرایش صفحات html , asp , php , aspx , css , js , jsp, cf را داراست و ویرایش این صفحات را با شناخت کلمات کلیدی این زبان‌ها در یک ادیتور مجتمع آسان می‌کند. هم اکنون افزونه‌های بسیاری نیز برای این نرم‌افزار نوشته شده‌است که با نصب آن‌ها بر روی دریم ویور، قدرت این نرم‌افزار دو چندان می‌شود. تا نسخهٔ هشت این نرم‌افزار به وسیلهٔ شرکت ماکرومدیا تولید می‌شد و پس از آن به وسیلهٔ شرکت ادوبی خریداری شد. کتاب زیر شامل آموزش فارسی و جامع این نرم افزار از سطح مقدماتی تا پیشرفته است که گزینه ی بسیار مناسبی برای علاقه مندان به طراحی سایت با این نرم افزار قدرتمند می باشد.

 

Download


برچسب‌ها:

دانلود بهترین نرم افزار شبیه سازی آندروید برای ویندوز
16 / 2 / 1394برچسب:Andy,اندی,شبیه ساز اندروید ,بهترین شبیه ساز, ساعت 9:29 | نوشته ‌شده به دست MAH&MLI2A | ( )
دانلود نرم افزار Andy؛
 
این برنامه که به نام Andy معروف است در اصل یک شبیه ساز سیستم عامل اندروید روی سیستم عامل ویندوز است که به شما این امکان را می دهد برنامه و نرم افزارهای اندروید را در این محیطی که در اختیار شما قرار می دهد اجرا و از داشتن اندروید روی ویندوز لذت ببرید.
به این مطلب امتیاز دهید
6 0


  نسخه جدید این برنامه با قابلیت های بیشتر و مشکلات کمتر ارائه شده است و ما برای راحتی شما عزیزان آن را مانند گذشته در وب سایت قرار دادیم. از آن جایی که برای بسیاری از دوستان سیستم مورد نیاز برای اجرای این برنامه جای سئوال بوده است و این سئوال برایشان بوجود امده است که این برنامه چه امکانات و قابلیتهای برتری در مقایسه با نرم افزارهای دیگر دارد.

ادامه مطلب...

موضوعات مرتبط: نرم افزارهای مفید ، ،

برچسب‌ها:

دانلود جدیدترین نسخه Whatsapp با طراحی جالب
12 / 2 / 1394برچسب:واتس اپ جدید ترین ورژن,واتس اپ زیبا ومتفاوت ,اپدیت واتس اپ, ساعت 20:21 | نوشته ‌شده به دست MAH&MLI2A | ( )
ورژن جدید واتس آپ؛
 
اگر منتظر این بودید که اپلیکیشن پیام‌رسان فوق‌ محبوب واتس‌اپ، خود را با طراحی متریال اندروید ۵.۰ هماهنگ سازد، خبرهای خوبی برایتان داریم.
 

 هنوز آپدیتی در پلی استور گوگل منتشر نشده می‌توانید نسخه ۲.۱۲.۳۴ واتس‌اپ را به طور مستقیم از وب‌سایت برنامه دریافت کنید با حجم ۱۹ مگابایت دانلود نمایید.

موضوعات مرتبط: نرم افزارهای مفید ، ،

برچسب‌ها:

سن فکری شما چقدره؟ + دانلود نرم افزار
12 / 2 / 1394برچسب:تست سن فکری,نرم افزار ,اندروید,جالب,تست هوش,, ساعت 20:6 | نوشته ‌شده به دست MAH&MLI2A | ( )
 
 
با پاسخگویی به شش سوال می توانید میزان سن فکری خود را تشخیص دهید، برنامه "محاسبه سن فکری شما" شما را برای یافتن پاسخ کمک می کند.
 

، تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که سطح فکری شما نسبت به سن تان چقدر است؟ برنامه فارسی و ایرانی "محاسبه سن فکری شما" کمک می کند پاسخ سوال خود را فقط در عرض چند دقیقه و با پاسخگویی به شش سوال به دست بیاورید.

 

 

موضوعات مرتبط: نرم افزارهای مفید ، ،

برچسب‌ها:

نرم افزار مسیریاب با نقشه های سه بعدی +دانلود

از زمانی که سنسور سامانه موقعیت یابی GPS به تلفن های همراه قدم گذاشت ، نصب یک نرم افزار مسیریابی روی اسمارت فون ها ضروری شد و به همین علت نرم افزارهای موقعیت یاب زیادی طراحی شدند که یکی از برترین آن ها Google Maps است.این نرم افزار به صورت آنلاین و رایگان نقشه محلی که در آن قرار دارید را دریافت کرده و امکان مسیر یابی را به شما می دهد و همچنین قابلیت نمایش سه بعدی نقشه ها را در تلفن همراه دارد.

 
نرم افزار مسیریاب با نقشه های سه بعدی  +دانلود / در حال کار
 
 
موضوعات مرتبط: نرم افزارهای مفید ، ،

برچسب‌ها:

نرم افزار اندرویدی دانشگاه صنعتی بیرجند+دانلود

دانشجویان عزیز نرم افزار اندرویدی دانشگاه با امکانات جدید و اصلاح مشکلات هم اکنون قابل دانلود می باشد 

لینک دانلود مستقیم 

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 


برچسب‌ها:

دانلود نرم افزار اندروید امام حسین (علیه السلام)
22 / 8 / 1393برچسب:شرحی از زندگانی,دوران امامت,حضرت اباعبدالله الحسین (ع),, ساعت 2:57 | نوشته ‌شده به دست MAH&MLI2A | ( )

حاوی شرحی از زندگانی، دوران امامت، فضائل و احادیث سومین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

 

 

لینک دانلود مستقیم

حجم: 4 MB

 

موضوعات مرتبط: نرم افزارهای مفید ، ،

برچسب‌ها:

دانلود نرم افزار موبایل شور شیرین ویژه محرم
22 / 8 / 1393برچسب:نرم افزار شور شیرین ,گنجینه محرم,آلبوم تصاویر,پیام‌های عاشورایی, ساعت 2:53 | نوشته ‌شده به دست MAH&MLI2A | ( )

 

 

نرم افزار شور شیرین یکی از جامعترین نرم افزار های مذهبی موبایل ویژه ماه محرم و حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام می باشد.

امکانات ویژه این نرم‌افزار عبارت است از:
- دارای بخش های مختلف شامل گنجینه محرم، آلبوم تصاویر، پیام‌های عاشورایی، مسابقه، جستجو و ...
- شامل ادعیه و زیارات ماه محرم
- شامل کتب گوناگون در رابطه با واقعه عاشورا و ماه محرم
- پشتیبانی از تلفن همراه های لمسی
- امکان بزرگنمایی (جهت استفاده در گوشی های با رزولوشن بالا)
- سرعت بالا
- نمایش اعراب با رنگ متفاوت

موضوعات مرتبط: نرم افزارهای مفید ، ،

برچسب‌ها:

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
 
نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانشجویان ورودی 93 نرم افزار و IT دانشگاه صنعتی بیرجند و آدرس it-soft93.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر موارد

خبرنامه وب سایت:





Alternative content


---------------------------------------------